Social Media

Interactie met onze doelgroep

Social Media strategie

Social media wordt door bedrijven op diverse manieren ingezet, van customer service en conversation management tot collaboration.

Succesvol en soms iets minder succesvol.

Voordat een organisatie zich stort op de Social media is het goed om eerst eens na te denken over wat de Social media moet gaan opleveren en hoe dit te meten.

Gedurende de afgelopen jaren heeft Actual Sales Solutions een eigen Social media strategie ontwikkeld; Social Selling. Deze strategie is meerdere malen gebruikt en is met elke klant waar deze strategie is toegepast verder ontwikkeld.

Wij zijn ook u graag van dienst met onze Social Selling strategie.

Social Media Selling

Social Media selling vervangt niet de oude manier van verkopen. Netwerken blijft bestaan, aan tafel zitten en praten met onze prospects blijft bestaan, fysiek contact en gewoon ouderwets de telefoon oppakken blijft bestaan. De komst van social media versterkt alleen maar de huidige aanpak.

Wij delen online kennis volgens een gericht plan van aanpak via een aantal aangewezen Social mediakanalen daar waar onze prospects zich begeven. Vervolgens gaan we de interactie aan met onze volgers. Het doel is waarde creëren, nieuwsgierigheid wekken, kennis delen en online zaadjes planten.

Hierdoor draaien we het traditionele verkoopproces om en kunnen we op een warme wijze onze doelgroep uiteindelijk benaderen om tot een afspraak te komen.